Izbor novega televizorja prepustite Philipsovemu interaktivnemu spletnemu vodniku kupi-televizor.si

četrtek, 22. marec 2012

Philips spletni vodnik kupi-televizor.si

Philipsov spletni vodnik uporabnika vodi skozi več korakov, na katere mora biti pozoren pri nakupu. Pri izbiri idealnega televizorja je najprej na vrsti določitev razdalje gledanja oz. razdalje oddaljenosti zaslona od mesta gledanja televizorja, na podlagi katere se nato določi najbolj ustrezna velikost zaslona. Nato sledi določitev kakovosti slike, kjer se uporabnik odloča, ali želi odlično kakovost slike po ugodni ceni, ali si poleg odlične kakovosti slike želi tudi funkcijo 3D prikazovanja ter določi, kakšno ostrino gibanja slike si želi.

Philips_spletni_vodnik_kupi-televizor_2

Da bi bilo gledanje televizije čim bolj naravno in manj utrujajoče za oči, mora uporabnik tudi čim bolj smotrno določiti prostor, kjer bo televizor uporabljal (npr. spalnica, kuhinja, dnevna soba z malo ali veliko dnevne svetlobe). Philipsov spletni vodnik glede na to predlaga tudi zaslone z najoptimalnejšo osvetlitvijo zaslona, ne pozabi pa niti na to, da se mora televizor tudi estetsko vklopiti v prostor. Zato ima uporabnik v procesu iskanja svojega modela televizorja tudi možnost izbire med različnimi oblikami zaslona. Pregleda lahko izgled malih zaslonov, zaslonov v razmerju 21:9 ter zaslonov serije 7000 in 6000, pri čemer si podrobnosti lahko podrobneje ogleda z vseh zornih kotov, med drugim tudi rob okvirja, pogled s strani, izgled daljinskega upravljalnika ipd.

Philips_spletni_vodnik_kupi-televizor_3

Da je proces izbire še preprostejši, lahko uporabnik določi tudi znesek, ki ga je pripravljen odšteti za nakup televizorja. Ko določimo vse kriterije, nam Philipsov vodnik postreže s popisom značilnosti treh najprimernejših televizorjev, pri čemer ne izpusti niti informacije, v katerih trgovinah si lahko izbrane izdelke tudi ogledamo in kupimo.

Philipsov interaktivni spletni vodič za nakup idealnega televizorja je dostopen na spletni strani kupi-televizor.si.



O družbi Royal Philips Electronics

Royal Philips Electronics je eno izmed vodilnih svetovnih podjetij na področju elektronske opreme, ki se  pri oblikovanju svojih inovacij osredotoča na izboljševanje kakovosti življenja, zdravja in počutja ljudi. Vsi Philipsovi izdelki so plod integracije naprednih tehnologij in modernega dizajna, ki zadovoljujejo zahteve sodobnega potrošnika in sledijo glavni obljubi znamke – dovršeno in preprosto.

Uprava multinacionalke je na Nizozemskem, podjetje pa ima več kot 120.000 zaposlenih v več kot 100 državah po svetu. Podjetje je s prometom 22,3 milijarde EUR v letu 2010 vodilno na področju diagnostičnih in opazovalnih aparatov v medicini, na področju varčne razsvetljave ter inovativnih svetilnih naprav kot tudi na področju izdelkov za osebno nego in dobro počutje. Philips se lahko pohvali tudi z močno vodilno pozicijo na področju moških brivnikov, prenosne zabavne elektronike in ustne higiene. Aktualne novice Philipsa najdete na www.philips.com/newscenter in www.mediacee-philips.com.

O podjetju PC H.AND d.o.o.

Računalniško podjetje PC H.AND d.o.o. (www.pchand.si), je na slovenskem trgu prisotno že od leta 1989. V podjetju je trenutno 19 zaposlenih. Njegove glavne dejavnosti so distribucija računalniških komponent, prodaja računalniške opreme priznanih blagovnih znamk, sestavljanje in trženje računalnikov lastne blagovne znamke PCH ter svetovanje, izvajanje in vzdrževanje lokalnih omrežij.

Kot uvoznik in prodajalec zastopajo na slovenskem trgu svetovno priznana podjetja, kot so Philips, Plextor, AOpen, ATI (Sapphire), Gainward, DFI, Buffalo, Memorysolution, Ergotron, 3M, YeongYang in AgfaPhoto ter so že vrsto let tudi uspešen poslovni partner podjetij HP, Epson, Canon, Panasonic, Microsoft, Cisco Systems in Intel. Program računalniške opreme dopolnjujejo z zastopanjem in prodajo pisarniške opreme Martin Yale. Celostno ponudbo zaokrožujejo s hitrim, zanesljivim in kakovostnim servisom.



Nazaj na seznam novic
Oddajte svoj komentar
*
*
Samo registrirani uporabniki lahko pustite komentarje.