Pogoji poslovanja

Splošni pogoji poslovanja

Podjetje PC H.AND d.o.o. vam zagotavlja hitro dobavo, ugodne pogoje in vedno dosegljiv kontakt za dodatne informacije o produktih in storitvah, ki jih tržimo. Prav tako vam zagotavljamo varstvo vaših osebnih podatkov, ki nam jih boste posredovali pri registraciji in nakupu preko spletnega mesta.

Splošni pogoji poslovanja spletnega portala www.pchand.si so sestavljeni v skladu z Zakonom o varstvu potrošnikov (ZVPot-1), s priporočili GZS in mednarodnimi kodeksi za poslovanje. Spletno mesto www.pchand.si upravlja podjetje PC H.AND d.o.o., katerega delovanje obravnavajo splošni pogoji poslovanja, pravice uporabnika ter poslovni odnos med podjetjem PC H.AND d.o.o. in kupcem. 

Prevzemanje odgovornosti

Podjetje PC H.AND d.o.o. bo s potrebno skrbnostjo pri oblikovanju spletnih strani poizkušalo zagotavljati točnost in ažurnost podatkov vsebovanih na teh spletnih straneh (identiteta podjetja, kontaktni naslovi, bistvene značilnosti blaga, cena in dostopnost izdelkov, pogoje dostave izdelka ali izvršitve naročila, način plačila in dostave, veljavnost ponudbe, itd.), vendar PC H.AND d.o.o. ne prevzema nikakršne odgovornosti o njihovi točnosti in celovitosti. Uporabniki vso objavljeno vsebino uporabljajo na lastno odgovornost. Podjetje PC H.AND d.o.o. si pridržuje pravico, da spremeni vsebino teh spletnih strani kadarkoli, na kakršenkoli način in ne glede na razlog, brez predhodnega opozorila. Podjetje PC H.AND d.o.o. ne prevzema odgovornosti za kakršnekoli posledice takih sprememb.

Vse informacije in podobe, vsebovane na teh spletnih straneh, so v zakonsko dovoljenem okviru predmet avtorske zaščite ali druge oblike zaščite intelektualne lastnine. Dokumenti, objavljeni na teh spletnih straneh, so lahko reproducirani le v nekomercialne namene, pri čemer morajo ohraniti vsa navedena opozorila o avtorskih ali drugih pravicah in se ne smejo prepisovati, razmnoževati ali kako drugače razširjati v komercialne namene brez pisne odobritve podjetja PC H.AND d.o.o.. Blagovne znamke, ki se pojavljajo na teh straneh, so registrirane blagovne znamke in so v lasti družbe PC H.AND d.o.o oziroma njihovih pogodbenih partnerjev.

Niti PC H.AND d.o.o. niti katerakoli druga pravna ali fizična oseba, ki je sodelovala pri nastanku in izdelavi spletne strani www.pchand.si ne odgovarja za morebitno škodo, ki bi izhajala iz dostopa do spletnega mesta in uporabe ali nemožnosti uporabe informacij na teh spletnih straneh (npr. občasno nedelovanje strežnikov) ali za kakršnekoli napake ali pomanjkljivosti v njihovi vsebini. Spletne strani vsebujejo tudi informacije in povezave s spletnimi stranmi tretjih oseb. Podjetje PC H.AND d.o.o. ni seznanjena s tekočo vsebino informacij vsebovanih na spletnih straneh omenjenih tretjih oseb in zato ne prevzema nobene odgovornosti za navedene informacije na teh straneh. Za morebitne napake na spletnem mestu www.pchand.si se vam opravičujemo. 

Zaupnost podatkov

Podatki, ki jih uporabnik posreduje preko obrazcev na spletnem mestu www.pchand.si ali kako drugače (po telefonu, preko e-pošte, itd.), so strogo zaupni in se obravnavajo v skladu z Zakonom o varstvu osebnih podatkov in Zakonom o varstvu potrošnikov. Podjetje PC H.AND d.o.o. jamči, da bodo na ta način zbrani podatki namenjeni izključno uporabi družbe PC H.AND d.o.o. in ne bodo predani v roke tretje osebe ali bili kakorkoli drugače zlorabljeni. 

Cene

Cene so objavljene v uradnem ceniku podjetja PC H.AND d.o.o.. Za cenik se upošteva objava cen na spletnem portalu www.pchand.si. Cene vseh objavljenih izdelkov in storitev v B2B spletnem portalu so prikazane v EUR in ne vsebujejo DDV. V kolikor določenega izdelka ni na zalogi, lahko pride do spremembe cene. Cene so informativnega značaja in se lahko spremenijo brez predhodnega obvestila. 

Plačilni pogoji 

  • Kartično plačilo
    Plačilo preko varne strani Stripe s karticami Mastercard, Visa, American Express

  • Plačilo z gotovino in plačilnimi karticami
    Na sedežu našega podjetja lahko plačate z gotovino in plačilnimi karticami: BA/Maestro, Karanta, Eurocard/Mastercard in American Express.
  • Plačilo po predračunu (avans)
    Plačilo po predračunu pomeni, da račun poravnate na TRR podjetja: SI56-02309-0020054615 pred prejemom blaga. Plačilo lahko izvedete na osnovi prejetega elektronskega naročila - ponudbe oz. predračuna. Blago bo izdobavljeno oz. poslano po prejemu plačila na račun podjetja. Pri plačilu obvezno navedite sklicno številko, ki je navedena na ponudbi. Pri plačilu po predračunu lahko plačilna organizacija kupcu zaračuna stroške provizije v skladu s svojim poslovanjem.
  • Plačilo po računu (odlog)
    Pogodbeni partnerji so upravičeni do plačila po računu v dogovorjenem roku (po pogodbi) ali datumom, določenim na izdanem računu.
  • Plačilo po povzetju
    V kolikor se odločite, da vam naročeno blago dostavimo na dom ali katerikoli drug naslov v Sloveniji, boste blago plačali ob prevzemu. V tem primeru je možno le plačilo z gotovino, poravnati pa morate tudi stroške dostave.

Dobavni rok

Večino proizvodov, ki so objavljeni v B2C in B2B spletni trgovini www.pchand.si, in jih imamo na zalogi, vam bomo izdobavili najkasneje v roku 24 do 48 ur po prejetem naročilu oz. plačilu. Podani dobavni roki ne vključujejo sobot, nedelj in praznikov, razen če ni posebej drugače dogovorjeno v pisni obliki. Lahko se zgodi, da celotne količine naročenih izdelkov kdaj ne bomo imeli na zalogi. V tem primeru bo skrbnik stranko o tem obvestil po telefonu ali elektronski pošti.

Dobavo računalniških sistemov PCH zagotavljamo v roku 3 do 7 dni po potrditvi naročila oz. plačilu.

PC H.AND d.o.o. si pridržuje pravico do podaljšanja dobavnega roka v primeru višje sile, za kar se štejejo požar, potres, poplave, vojne, stavke, neurja, prometni zastoji, državni ukrepi ali drugi nepredvidljivi dogodki, ki lahko dobavo naročenega blaga bistveno otežijo ali onemogočijo. Podjetje PC H.AND d.o.o. je dolžno o nastanku ali prenehanju višje sile nemudoma obvestiti stranko.

Prevzem in dostava blaga

Kupec blago prevzame v skladišču podjetja PC H.AND d.o.o., Ind. cona Trzin, Brezovce 10, 1236 Trzin, in sicer vsak delovni dan, od ponedeljka do petka med 9:00 in 15:00 uro. V primeru lastnega prevzema lahko zahtevamo identifikacijo prevzemnika.

Dostava blaga je možna tudi preko različnih ponudnikov paketne distribucije (s katerimi imamo pogodbo), ki blago dostavijo do kupca v vseh krajih Slovenije. Ponudnika paketne distribucije lahko izbere PC H.AND d.o.o., na željo kupca pa ga lahko le-ta izbere sam. Nosilec stroškov dostave je kupec. Podjetje PC H.AND d.o.o. ne nosi odgovornosti za morebitne zamude s strani dostavljavca (paketne distribucije).

Na željo kupca nudimo dostavo in priklop računalnika v Ljubljano ali okolico po ceni 33,00 € brez DDV.

Poškodbe pri transportu

Stranka je pri prevzemu pošiljke dolžna pregledati njeno vsebnost. S podpisom dobavnice stranka potrjuje količino in vrsto prevzetega blaga. Kasnejših reklamacij glede količine in vrste blaga ne upoštevamo. V primeru poškodb pošiljke je stranka dolžna celotno pošiljko (paket, zaščitna embalaža, izdelki) reklamirati pri dostavljavcu, ki je obvezan rešiti reklamacijo na svoje stroške, če se mu dokaže odgovornost. O poškodbi pošiljke se obvesti tudi PC H.AND d.o.o.. Pošiljk z odkupnino ne sprejemamo. 

Garancija 

Vsi izdelki, ki jih trži podjetje PC H.AND d.o.o. imajo garancijo uvoznika oziroma proizvajalca ter zagotovljeno servisiranje in rezervne dele v Sloveniji. Za kupljeno blago veljajo splošni garancijski pogoji in določbe v prilogi posameznega blaga. Dobavnica velja kot garancijski list, če garancijski list ni priložen ob dobavi. PC H.AND d.o.o. zagotavlja, da naprave ob odpremi nimajo konstrukcijskih, proizvodnih, materialnih ali funkcijskih napak.

V primeru okvare izdelka se obrnite na pooblaščenega serviserja. Vse napake nastale v okviru garancijske dobe mora kupec sporočiti oz. prijaviti pooblaščenemu serviserju v pisni ali elektronski obliki z reklamacijskim zapisnikom. Napaka mora biti jasno in nedvoumno opisana na reklamacijskem zapisniku. Stranka mora ob uveljavljanju garancije pooblaščenemu serviserju dostaviti z opremo tudi garancijski list in dobavnico, kjer je naveden datum izdobave, serijska številka in garancijski čas za posamezen artikel. 

Vračila in reklamacije 

Odstop od pogodbe/vračilo blaga

Potrošnik (velja samo za fizične osebe) ima pri nakupu na daljavo (nakup preko spleta) pravico, da v roku 14 dni od nakupa oziroma od prejema blaga odstopi od pogodbe brez navedbe razloga in vrne izdelek.  Za uveljavitev pravice do odstopa mora potrošnik z izjavo obvestiti ponudnika o svoji odločitvi o odstopu od pogodbe (npr. s pismom, poslanim po pošti na naslov PC H.AND d.o.o., Brezovce 10, 1236 Trzin ali po elektronski pošti na naslov: prodaja@pchand.si). Potrošnik si lahko s spletne strani prenese obrazec za odstop od pogodbe in ga v roku pošlje ponudniku, ali pošlje drugo nedvoumno izjavo, iz katere jasno izhaja, da odstopa od pogodbe. Šteje se, da je potrošnik podal odstopno izjavo pravočasno, če jo pošlje v roku, določenem za odstop od pogodbe. Rok se začne šteti en dan po datumu prevzema. Priložena mora biti tudi kopija računa ali drugega ustreznega dokumenta. 
Če je potrošnik blago ali digitalno vsebino, ki je dobavljena na materialnem nosilcu že prejel in odstopi od pogodbe, ga vrne ponudniku skupaj s pripadajočo embalažo in dokumentacijo brez nepotrebnega odlašanja oziroma najpozneje v 14 dneh po obvestilu o odstopu pogodbe. Šteje se, da potrošnik pravočasno vrne blago, če ga pošlje pred iztekom 14 dnevnega roka za vračilo.  
Kupljeno blago mora potrošnik ponudniku vrniti nepoškodovano, v nespremenjeni količini, brez sledov uporabe ter z vso pripadajočo dokumentacijo. Blago mora biti poslano v originalni in nepoškodovani embalaži. Celotne stroške pošiljanja in/ali vračila blaga v primeru vračila krije potrošnik. 
Če potrošnik odstopi od pogodbe, mu ponudnik najpozneje v 14 dneh po prejemu obvestila o odstopu od pogodbe  povrne vsa prejeta plačila, vključno s stroški dostave. V primeru, da je bila izbrana nadstandardna dostava, je ponudnik kupcu ni dolžan vrniti. 
Prodajalec vrne prejeta plačila potrošniku z enakim plačilnim sredstvom, kot ga je uporabil potrošnik, razen če je potrošnik izrecno zahteval uporabo drugega plačilnega sredstva in če potrošnik zaradi tega ne nosi nobenih stroškov. Prodajalec ima pravico vračilo kupnine zadržati do prevzema vrnjenega blaga ali do predložitve dokazila, da je potrošnik izdelek poslal prodajalcu. 

Potrošnik nima pravice do odstopa od pogodbe, pri pogodbah katerih predmet je blago, ki je bilo izdelano po natančnih navodilih potrošnika, ki je bilo prilagojeno njegovim osebnim potrebam, ki zaradi svoje narave ni primerno za vračilo, ki je hitro pokvarljivo ali kateremu je že potekel rok uporabe. Možnost odstopa od pogodbe ni možno pri nakupu programske opreme ali avdio in video nosilcev, če je potrošnik odprl varnostni pečat.

Potrošnik nima pravice do odstopa od pogodbe v naslednjih primerih:

  • Pri pogodbah o blagu ali storitvah, katerih cena je odvisna od nihanj na trgih, na katera podjetje nima vpliva in ki lahko nastopijo v roku odstopa od pogodbe
  • Pri pogodbah o blagu, ki je izdelano po natančnih navodilih potrošnika in prilagojeno njegovim osebnim potrebam;
  • Pri pogodbah o dobavi zapečatenih avdio- ali videoposnetkov in računalniških programov, če je potrošnik po dostavi odprl varnostni pečat
  • Pri pogodbah o dobavi zapečatenega blaga, ki ni primerno za vračilo zaradi varovanja zdravja ali higienskih vzrokov, če je potrošnik po dostavi odprl varnostni pečat

Sklenitev pogodbe na daljavo potrošniku ne daje več pravic, kot sklenitev pogodbe na klasičen način (to je z obiskom v prodajalni). Tako potrošnik ne more in ne sme prejeto blago neovirano uporabljati do odstopa od pogodbe, saj tukaj ne gre za nakup na poizkušnjo, kjer je preizkus blaga pogoj za ohranitev pogodbe v veljavi. Kupec tako sme opraviti ogled in preizkus blaga v obsegu, kot je to nujno potrebno za ugotovitev dejanskega stanja in kot je to običajno v prodajalnah. Pravica do odstopa od pogodbe ne daje kupcu nobene pravice več, pač pa samo možnost, da tudi po tem, ko že prejme blago, ponovno premisli svojo odločitev o nakupu in v primeru, da je bila ta odločitev prenagljena, spremeni svojo odločitev in odstopi od pogodbe.

Potrošnik odgovarja za zmanjšanje vrednosti blaga, če je zmanjšanje vrednosti posledica ravnanja, ki ni nujno potrebno za ugotovitev narave, lastnosti in delovanja blaga,  zaradi česar se uporabniku priporoča, da je blago nerabljeno, nepoškodovano, v nespremenjeni količini in v originalni embalaži. 
Ker želimo, da postopek odstopa od pogodbe poteka brez zapletov v izogib zmanjšanju vračila kupnine, smo pripravili kratek seznam, na kaj je treba biti pozoren pri nakupu na daljavo:

  • Previdno odprite embalažo in jo hranite v nespremenjenem stanju, dokler niste v celoti prepričani, da je izdelek ustrezen.
  • Pri rokovanju z izdelkom lahko pride do poškodb in prask, predvsem izdelkov, ki imajo lakirane črne površine (monitorji, televizorji, ohišja aparatov, ...).
  • V tiskalnike ne vstavljajte kartuš ali tonerjev, dokler niste prepričani o ustreznosti izdelka za svojo uporabo.
  • Nepazljivo odstranjevanje zaščitnih folij in materialov lahko povzroči poškodbe na izdelku (temne lakirane površine).
  • Prenosniki, namizni in tablični računalniki, telefoni in elektronski bralniki naj ostanejo v prvotnem stanju. To pomeni, da aktivacija in registracija programske opreme ni opravljena.
  • Ne odpirajte izdelkov, ki imajo varnostni pečat (nosilci zvoka in slike, programska oprema) ali pečat (zobne ščetke, depilatorji,...).
  • Na izdelkih ne smejo biti vidne sledi uporabe (prah, dlake, praske, madeži, umazanija)
  • Na izdelkih ne smejo biti vidne sledi montaže (uporabljena vodila, vgradne praske) ali poškodbe ki nastanejo pri vgradnji aparatov. Ne vgrajujte aparatov, dokler niste prepričani, da ustrezajo vašim zahtevam.
  • Če izdelek vrnete osebno na sedež podjetja PC H.AND d.o.o., Brezovce 10, Ind. Cona Trzin, izročite izdelek na vpogled referentu.

Možnost odstopa od pogodbe je namenjena temu, da izdelek lahko odprete, pregledate in če vam ne ustreza, ali pa so bila vaša pričakovanja drugačna, odstopite od nakupa. Ta priporočila ne veljajo, če je izdelek ob nakupu v okvari oziroma ne deluje. V tem primeru gre za uveljavljanje stvarne napake ali garancije. 
Pri odstopu od pogodbe, kjer je bila koriščena koda za popust, se ta sredstva upoštevajo kot popust in se uporabniku ne vrnejo. Na TRR uporabnika ali drugo plačilno sredstvo, v kolikor to izrecno zahteva uporabnik, se vrne le vplačani znesek.


Zmanjšanje vrednosti blaga, ki je bilo uporabljeno (preko meja preizkusa za ugotovitev narave, lastnosti in delovanja blaga) znaša določen % od redne maloprodajne cene blaga na dan nakupa tega blaga: v primeru, da je iz razlogov na strani uporabnika na blagu nastala škoda (npr. da je blago oz. sestavni deli prodajnega kompleta poškodovano, v spremenjeni količini ali kvaliteti, neoriginalni oz. poškodovani embalaži) je PC H.AND upravičen od uporabnika uveljavljati povračilo celotne škode na blagu, skladno s temeljnimi načeli civilne odškodninske odgovornosti. Odgovornost uporabnika za plačilo zmanjšanje vrednosti blaga lahko znaša do zneska polne redne maloprodajne cene blaga na dan nakupa tega blaga, glede na obseg zmanjšanja vrednosti, kar za vsak posamezen primer individualno ugotavlja PC H.AND ali pooblaščeni serviserji blaga.

Neskladnost blaga

Prodajalec mora potrošniku izročiti blago v skladu s pogodbo in odgovarja za neskladnosti, ki jih je imelo blago v času dobave.

Kdaj gre za neskladnost?

Blago ni skladno s prodajno pogodbo zlasti, kadar (subjektivne zahteve):

  • ne ustreza opisu, vrsti, količini in kakovosti ter nima funkcionalnosti, združljivosti, interoperabilnosti in drugih lastnosti, kot je zapisano v prodajni pogodbi,
  • ni primerno za poseben namen, za katerega ga potrošnik potrebuje in s katerim je potrošnik seznanil prodajalca najpozneje ob sklenitvi prodajne pogodbe, prodajalec pa je s tem soglašal,
  • ni dobavljeno skupaj z vsemi dodatki in navodili, vključno z navodili za namestitev, kot je določeno v prodajni pogodbi,
  • ni posodoljeno, kot je določeno v prodajni pogodbi.

Poleg navedenega iz prejšnjega odstavka, je blago neskladno tudi, ko (objektivne zahteve):

  • ne ustreza namenom, za katere se običajno uporablja blago iste vrste, pri čemer je treba, kadar je to primerno, upoštevati druge predpise, tehnične standarde ali v primeru neobstoja takih tehničnih standardov panožne kodekse ravnanja, ki se uporabljajo za posamezni sektor,
  • ni take kakovosti in ne ustreza opisu vzorca ali modela, ki ju je prodajalec dal na razpolago potrošniku pred sklenitvijo prodajne pogodbe, kadar je to primerno,
  • ni take količine in nima značilnosti in drugih lastnosti, vključno v zvezi s trajnostjo, funkcionalnostjo, združljivostjo in varnostjo, kot je običajno za blago iste vrste in ki jih potrošnik lahko razumno pričakuje glede na naravo blaga in ob upoštevanju kakršne koli javne izjave, podane pri oglaševanju ali označevanju s strani ali v imenu prodajalca ali drugih oseb v predhodnih členih pogodbene verige, vključno s proizvajalcem, razen če prodajalec dokaže, da: 
    - za javno izjavo ni vedel in od njega ni mogoče razumno pričakovati, da bi zanjo vedel,
    - je bila javna izjava do sklenitve prodajne pogodbe popravljena na enak ali primerljiv način, kot je bila podana, ali
    - javna izjava ni mogla vplivati na odločitev za nakup blaga

Blago z digitalnimi elementi je neskladno tudi:

če prodajalec ne zagotovi, da je potrošnik obveščen o posodobitvah, vključno z varnostnimi posodobitvami, ki so potrebne za ohranjanje skladnosti blaga z digitalnimi elementi, in so mu te posodobitve tudi dobavljene v obdobju:

  • ki ga potrošnik lahko razumno pričakuje glede na vrsto in namen blaga in digitalnih elementov ter ob upoštevanju okoliščin in narave pogodbe, kadar prodajna pogodba določa enkratno dobavo digitalne vsebine ali digitalne storitve, ali
  • dveh let od dobave blaga z digitalnimi elementi, kadar prodajna pogodba določa nepretrgano dobavo digitalne vsebine ali digitalne storitve v določenem obdobju, ali
  • v katerem je treba v skladu s prodajno pogodbo dobaviti digitalno vsebino ali digitalno storitev, kadar prodajna pogodba določa nepretrgano dobavo digitalne vsebine ali digitalne storitve v obdobju, daljšem od dveh let.

Kadar potrošnik v razumnem roku ne namesti posodobitev, dobavljenih v skladu s prejšnjim odstavkom, prodajalec ni odgovoren za neskladnost, ki je posledica samo tega, da ni bila opravljena ustrezna posodobitev, pod pogojem, da:

- je prodajalec obvestil potrošnika o razpoložljivosti posodobitve in posledicah, če je potrošnik ne namesti, ter
- razlog za to, da potrošnik posodobitve ni namestil ali jo je napačno namestil, niso bila pomanjkljiva navodila za namestitev, ki so bila zagotovljena potrošniku.

Neskladnost pri namestitvah

Če je namestitev sestavni del prodajne pogodbe in jo izvede ali je zanjo odgovoren prodajalec, se kakršna koli neskladnost, ki je posledica nepravilne namestitve blaga, šteje za neskladnost blaga.

Če potrošnik blago, ki ga mora namestiti sam, nepravilno namesti zaradi pomanjkljivih navodil za namestitev, ki jih je zagotovil prodajalec ali v primeru blaga z digitalnimi elementi prodajalec oziroma podjetje, ki dobavlja digitalno vsebino ali digitalno storitev, se kakršna koli neskladnost, ki je posledica nepravilne namestitve blaga, šteje za neskladnost blaga.

Potrošnik lahko uveljavlja svoje pravice iz naslova neskladnosti če o napaki obvesti prodajalca v roku dveh mesecev od dneva, ko je bila neskladnost ugotovljena. Potrošnik mora v obvestilu o neskladnosti natančneje opisati napako in prodajalcu omogočiti, da stvar pregleda.

Digitalna vsebina ali digitalna storitev ni skladna s pogodbo o dobavi digitalne vsebine ali digitalne storitve, kadar (subjektivne zahteve):

  • ne ustreza opisu, vrsti, količini in kakovosti ter nima funkcionalnosti, združljivosti, interoperabilnosti in drugih lastnosti, kot je zapisano v pogodbi o dobavi digitalne vsebine ali digitalne storitve,
  • ni primerno za poseben namen, za katerega ga potrošnik potrebuje in s katerim je potrošnik seznanil prodajalca najpozneje ob sklenitvi pogodbe o dobavi digitalne vsebine ali digitalne storitve, prodajalec pa je s tem soglašal,
  • ni dobavljeno skupaj z vsemi dodatki in navodili, vključno z navodili za namestitev, kot je dogovorjeno  v pogodbi o dobavi digitalne vsebine ali digitalne storitve,
  • ni posodobljeno, kot je določeno v pogodbi o dobavi digitalne vsebine ali digitalne storitve.

Poleg navedenega iz prejšnjega odstavka, je digitalna vsebina oz. digitalna storitev neskladna tudi ko (objektivne zahteve):

  • ne ustreza namenom, za katere se običajno uporablja digitalna vsebina ali digitalna storitev iste vrste, pri čemer je treba, kadar je to primerno, upoštevati druge predpise, tehnične standarde ali panožne kodekse ravnanja, ki se uporabljajo za posamezni sektor, če tehnični standardi za določen sektor ne obstajajo;
  • ni dobavljena skupaj z vsemi dodatki in navodili, za katere lahko potrošnik razumno pričakuje, da jih bo prejel, kadar je to primerno;
  • ni skladna z morebitno poskusno različico ali predogledom digitalne vsebine ali digitalne storitve, ki ga je podjetje dalo na razpolago pred sklenitvijo pogodbe o dobavi digitalne vsebine ali digitalne storitve, ter
  • ni take količine ter nima značilnosti in zmogljivostnih lastnosti, vključno v zvezi s funkcionalnostjo, združljivostjo, dostopnostjo, kontinuiteto in varnostjo, kot so običajne za digitalno vsebino ali digitalno storitev iste vrste in ki jih lahko potrošnik razumno pričakuje glede na naravo digitalne vsebine ali digitalne storitve in ob upoštevanju javne izjave, podane zlasti pri oglaševanju ali označevanju s strani ali v imenu podjetja ali drugih oseb v predhodnih členih pogodbene verige, vključno s proizvajalcem, razen če podjetje dokaže, da: 
    - za zadevno javno izjavo ni vedelo in od njega ni mogoče razumno pričakovati, da bi zanjo vedelo,
    - je bila javna izjava do sklenitve pogodbe o dobavi digitalne vsebine ali digitalne storitve popravljena na enak ali primerljiv način, kot je bila podana, ali0
    - javna izjava ni mogla vplivati na odločitev za nakup digitalne vsebine ali digitalne storitve.

Posodobitve digitalne vsebine ali digitalne storitve so neskladne, če podjetje ne zagotovi, da je potrošnik obveščen o posodobitvah, vključno z varnostnimi posodobitvami, ki so potrebne za ohranjanje skladnosti digitalne vsebine ali digitalne storitve s pogodbo o dobavi digitalne vsebine ali digitalne storitve. Podjetje zagotovi, da so posodobitve iz prejšnjega odstavka dobavljene oziroma dane na razpolago potrošniku v obdobju:

  • v katerem je treba v skladu s pogodbo o dobavi digitalne vsebine ali digitalne storitve dobavljati digitalno vsebino ali digitalno storitev, kadar pogodba o dobavi digitalne vsebine ali digitalne storitve določa nepretrgano dobavo digitalne vsebine ali digitalne storitve v določenem obdobju, ali
  • ki ga lahko potrošnik razumno pričakuje glede na vrsto in namen digitalne vsebine ali digitalne storitve ter ob upoštevanju okoliščin in narave pogodbe o dobavi digitalne vsebine ali digitalne storitve, kadar pogodba o dobavi digitalne vsebine ali digitalne storitve določa enkratno dobavo digitalne vsebine ali digitalne storitve ali niz posameznih dobav digitalne vsebine ali digitalne storitve.

Neskladnost zaradi nepravilne integracije digitalne vsebine ali digitalne storitve

Katera koli neskladnost digitalne vsebine ali digitalne storitve, ki je nastala zaradi nepravilne integracije digitalne vsebine ali digitalne storitve v digitalno okolje potrošnika, se šteje za neskladnost digitalne vsebine ali digitalne storitve, če:

  • je bila digitalna vsebina ali digitalna storitev integrirana s strani podjetja ali v okviru odgovornosti podjetja ali
  • je bilo predvideno, da digitalno vsebino ali digitalno storitev integrira potrošnik, do nepravilne integracije pa je prišlo zaradi pomanjkljivih navodil za integracijo, ki jih je zagotovilo podjetje.

Postopek in jamčevalni zahtevki v primeru neskladnosti

Obvestilo prodajalcu - notifikacija

Obvestilo o neskladnosti lahko potrošnik prodajalcu sporoči osebno, o čemer mu prodajalec mora izdati potrdilo, ali ga pošlje v trgovino, kjer je bilo blago kupljeno ali pa ga sporoči zastopniku prodajalca, s katerim je sklenil prodajno pogodbo. Prav tako lahko potrošnik pošlje obvestilo o neskladnosti preko elektronskega naslova: servis@pchand.si

Potrošnik lahko uveljavlja svoje pravice iz naslova neskladnosti, če o neskladnosti obvesti prodajalca v 2 mesecih od dneva, ko je bila neskladnost ugotovljena. Potrošnik v obvestilu o neskladnosti natančno opiše neskladnost in prodajalcu omogoči, da stvar pregleda oz. da ga pregleda pooblaščeni servis.

Rok

Prodajalec ne odgovarja za neskladnosti na blagu, ki se pokažejo potem, ko mineta dve leti, odkar je bila stvar dobavljena. Šteje se, da je neskladnost blaga obstajala že v času dobave, če se pojavi v roku enega leta od dobave blaga.

V primeru blaga z digitalnimi elementi, pri katerem prodajna pogodba določa nepretrgano dobavo digitalne vsebine ali digitalne storitve v določenem obdobju, je prodajalec odgovoren za vsako neskladnost digitalne vsebine ali digitalne storitve, ki nastane ali se pokaže v dveh letih od dobave blaga z digitalnimi elementi.

V primeru blaga z digitalnimi elementi, pri katerem prodajna pogodba določa nepretrgano dobavo digitalne vsebine ali digitalne storitve za obdobje, daljše od dveh let, je prodajalec odgovoren za vsako neskladnost digitalne vsebine ali digitalne storitve, ki nastane ali se pokaže v obdobju, v katerem je treba v skladu s prodajno pogodbo dobaviti digitalno vsebino ali digitalno storitev.

Jamčevalni zahtevki

V primeru pravilne notifikacije prodajalca o neskladnosti, je potrošnik, pod pogoji in v vrstnem redu iz tega odseka, upravičen, da:

1. zahteva od prodajalca brezplačno vzpostavitev skladnosti blaga oz. digitalne vsebine ali digitalne storitve;
Da bi se vzpostavila skladnost blaga, lahko potrošnik izbere med popravilom blaga in zamenjavo blaga z novim brezhibnim blagom, razen če:

- je izpolnitev izbranega jamčevalnega zahtevka nemogoča ali
- izpolnitev izbranega jamčevalnega zahtevka predstavlja nesorazmerne stroške za prodajalca v primerjavi z drugim jamčevalnim zahtevkom ob upoštevanju vseh okoliščin.
2. zahteva znižanje kupnine v sorazmerju z neskladnostjo ali odstopi od prodajne pogodbe oz. pogodbe o dobavi digitalne vsebine ali digitalne storitve in zahteva vračilo plačanega zneska. Potrošnik lahko zahteva sorazmerno znižanje kupnine ali odstopi od prodajne pogodbe v katerem koli od naslednjih primerov:
- prodajalec ni popravil ali zamenjal blaga ali, kadar je to ustrezno, ni končal popravila ali izvedel zamenjave blaga v skladu s tem zakonom oziroma je zavrnil potrošnikov jamčevalni zahtevek za vzpostavitev skladnosti blaga v skladu s šestim odstavkom prejšnjega člena;
- neskladnost obstaja, čeprav je prodajalec poskušal vzpostaviti skladnost;
- narava neskladnosti je tako resna, da upravičuje takojšnje sorazmerno znižanje kupnine ali odstop od prodajne pogodbe, ali
- prodajalec je izjavil ali pa je iz okoliščin očitno, da prodajalec ne bo vzpostavil skladnosti blaga v razumnem roku ali brez znatnih nevšečnosti za potrošnika.
V kolikor se neskladnost pojavi v manj kot 30 dneh od dobave blaga, lahko potrošnik odstopi od prodajne pogodbe in zahteva vračilo plačanega zneska.

Potrošnik lahko zadrži plačilo preostalega dela kupnine ali dela tega preostalega dela kupnine, dokler prodajalec ne izpolni svoje obveznosti. Potrošnik to pravico uveljavlja z izjavo, s katero prodajalca obvesti o svoji odločitvi.

V vsakem primeru ima potrošnik tudi pravico, da od prodajalca zahteva povrnitev škode, zlasti pa povračilo stroškov materiala, nadomestnih delov, dela, prenosa in prevoza izdelkov, ki nastanejo zaradi uveljavljanja jamčevalnega zahtevka.

Odstop od prodajne pogodbe potrošnik uveljavlja z izjavo, s katero prodajalca obvesti o odločitvi, da odstopa od prodajne pogodbe. Kadar potrošnik odstopi od prodajne pogodbe, potrošnik prodajalcu na stroške prodajalca vrne blago.

Podaljšan lastninski pridržek

Blago je v lasti podjetja PC H.AND d.o.o. vse do poravnave vseh obveznosti s strani kupca.

Škoda

Podjetje PC H.AND d.o.o. ne odgovarja:

  • Za okvare, nastale zaradi nepravilne uporabe, malomarnega ravnanja, mehanske poškodbe in okvar v primeru višje sile (napetostni sunek, strela, itd.).
  • Če je v izdelek posegala nepooblaščena oseba ali če je ugotovljeno, da je kdo posegal v izdelek brez našega pisnega dovoljenja pri spremembah na aparatu.
  • Pri nestrokovnem dodajanju konstrukcijskih sklopov, samovoljnem ožičenju elementov kot so stikala, potenciometri, vtiči, itd.
  • Pri uporabi drugih elementov, ki originalno ne spadajo k aparatu.
  • Pri poškodbah zaradi poseganja tujih oseb.
  • Pri priklopu na napačno napetost ali vrsto toka.
  • Pri napačnem upravljanju ali poškodbah zaradi malomarnega ravnanja. 

Končne določbe

Nesoglasja ali spore, ki bi nastali s tolmačenjem ali izvajanjem pogojev poslovanja podjetja PC H.AND d.o.o. bosta partnerja reševala sporazumno. V primeru, da sporazuma ni možno doseči, je pristojno sodišče v Ljubljani, za presojo zadeve pa je relevantno pravo Republike Slovenije. Če bi bile katere določbe teh pogojev poslovanja delno neveljavne ali pomanjkljive, to ne poseže v vsebino preostalih določb.

Za vse dodatne informacije smo vam na voljo na telefonu: 01/5300 800 ali na naslovu elektronske pošte: info@pchand.si