Sodelovanje. Ne glede na to ali gre za pristop, ki ga uporabljamo do svojih partnerjev, strank in sodelavcev, ali orodja, ki jih uporabljamo za olajšanje tega pristopa, 2020 je leto, v katerem bo sodelovanje v središču pozornosti.
Philips Professional Display Solutions ima od nekdaj močan ugled pri izgradnji konkretnih rešitev z dodano vrednostjo pri inovativnih partnerjih in pri delu z integratorji ter končnimi uporabniki, da bi njihovi zasloni zaživeli. Zdaj je vodilni ponudnik rešitev digitalnih zaslonov pri razvoju izdelkov prioritiziral delovno sodelovanje z nizom novih predstavitev, namenjenih ne le olajšanju sodelovanja, ampak tudi njegovemu brezhibnemu poteku.
Glede na najnovejše Futuresource poročilo o sledenju trga interaktivnih zaslonov znotraj izobraževalnega in korporativnega sektorja je trg v letu 2019 sledil 5% letnemu povečanju obsega in 10% povečanju vrednosti. Dejansko je bilo leto 2019 prelomno leto, ki je preseglo mejo 2 milijona enot interaktivnih zaslonov, z globalnim dosegom v vrednosti 5,9 milijarde dolarjev. Pričakuje se, da bo svetovni trg do leta 2023 ostal trden s približno pet odstotnim povečanjem trga letno.
V zadnjih dveh letih se je prodaja zaslonov za sodelovanje izjemno povečala, in kaže da se bo ta rast nadaljevala, zlasti na podjetniškem trgu, saj naj bi se v naslednjih petih letih podvojila na 713.000 zaslonov v letu 2023.
V skrbi za ta rastoči podjetniški trg in s produktom, ki je zasnovan za zvišanje novega standarda interaktivnih zaslonov, nova Philipsova C-linija zaslonov prinaša nove ravni sodelovanja in kreativnosti na sestankih in drugih srečanjih.
Velikosti zaslonov ustrezajo tako velikim sejnim prostorom kot prostorsko omejenim pisarnam - vključno z velikostmi 55", 65", 75 "in 86".
V povezavi z vso funkcionalnostjo in prepoznavnostjo zmogljivega Microsoft Windows računalnika in s široko paleto namenskih aplikacij in funkcij, ti PCAP zasloni na dotik udeležencem omogočajo aktivno vlogo na katerem koli srečanju, bodisi fizično v sobi, v drugi pisarni, z dela od doma ali celo iz druge države, zahvaljujoč svojim brezhibnim zmožnostim skupne rabe zaslona.
Sistemski administratorji lahko prikazovalnike z vgrajeno profesionalno različico operacijskega sistema Windows integrirajo v strategijo korporativne infrastrukture, ne glede na to, ali gre za popolno Microsoftovo okolje (Exchange, Teams, Azure, ipd.) ali na primer Googlovo implementacijo (GSuite, Hangouts, ipd.).
Harold Niericker, vodja oddelka za upravljanje izdelkov na področju Signage, pojasnjuje utemeljitev razvoja C-Linije: "Sodelovanje je že več let »modna« beseda med podjetji, vendar je velik razkorak medtem kar govorimo in kar počnemo. Število delovnih ur, ki jih preživimo med sodelavci v povprečju presega 10 ur na teden. Glede tega je raziskava Harvard Business Review, razkrila, da 71% starejših menedžerjev meni, da so sestanki neproduktivni in neučinkoviti, Doodlejevo poročilo »State of Meetings Report 2019« pa je ugotovilo, da slabo organizirani sestanki vsako leto stanejo več milijard dolarjev.
Pri Philipsu pomagajo zmanjšati neučinkovitost z izdelki, ki skušajo premagati ovire, s katerimi se srečujemo med sodelovanjem znotraj sejne sobe. Tako so odpravili vrzel za manjša poslovna okolja, in predstavili svojo B-linijo, ki je na voljo v velikosti zaslonov 50", 58", 70" in 75".
Nova Philipsova B-Linija je izjemno vsestranska serija UHD Pro televizorjev s certifikatom Google in Crestron, ki izkorišča moč vgrajenih sistemov Android in Chromecast ter zagotavlja najbolj univerzalno rešitev za izmenjavo idej in vsebine med sestanki, kar iz lastne naprave.
"Nova paleta zaslonov izpolnjuje vse zahteve uporabnikov, ki iščejo velike zaslone za sejno sobo s preprostimi in zaščitenimi funkcijami za brezžično skupno rabo, z najbolj razširjeno tehnologijo, ki je na voljo - Chromecast," je povedal Jeroen Verhaeghe, produktni vodja za profesionalne televizije. "Poleg tega lahko s polnim dostopom do trgovine Google Play in z vgrajenim TV sprejemnikom zaposleni uporabljajo te zaslone tudi v času izpada, kar ustvarja tudi neprecenljive priložnosti za vključenost zaposlenih."
Ker se bo trg izobraževalne tehnologije več kot podvojil, vrednost do leta 2022 je ocenjena na 40,9 milijarde dolarjev, vloga tehnologije v učilnicah ni postala le bistveni sestavni del poučevanja in učenja, temveč je tudi vedno pomembnejša pri odločitvi staršev in učencev za izbiro šole, fakultete ali univerze. Interaktivnost in sodelovalni pristop k učenju sta ključnega pomena za vključenost na vseh ravneh.
Glede na to je bila predstavljena nova serija zaslonov T-Linije, opremljena s funkcijami, razvitimi posebej za vse ravni izobraževalnih stopenj. Tanka in elegantna paleta interaktivnih zaslonov na dotik, z ozkimi okvirji in kakovostno zasnovo je na voljo v modelih velikosti 65, 75 in 86".
Opremljena s sistemom Android, globalno najpopularnejšim sistemom z več kot 2.5 milijarde aktivnih naprav – T-linija omogoča takojšnjo prepoznavnost in skoraj univerzalno uporabnost tako za študente kot tudi za učitelje, hkrati pa podpira vse glavne operacijske sisteme, vključno s ChromeOS, macOS, Windows in iOS.
Zasloni T-Linije aktivno spodbujajo učence, da sodelujejo med poukom, saj vključujejo zaslon na 20-točkovni dotik, izjemno hitro tehnologijo in optimizirano stekleno prevleko, da bi dosegli prvovrstno izkušnjo pisanja.
Hkrati študentom omogoča, da prispevajo k pouku, ne da bi morali zapustiti svoj sedež, saj se lahko na zaslon kadar koli poveže do 64 naprav, do štiri pa lahko hkrati svoje delo delijo tudi na glavnem zaslonu.
Sodelovanje je ključnega pomena za podjetja na vseh prizoriščih. Philips je, odkar je leta 1938 predstavil svoj prvi televizor, ostal na čelu sprememb v industriji. Tesno sodelujejo s svetovnim trgom, da razumejo, rešujejo in premagujejo vsakodnevne problematične točke in ovire na nenehno spreminjajočem se delovnem mestu, zato lahko pri Philips Professional Display Solutions nenehno ustvarjajo nove in resnično inovativne izdelke in rešitve.
https://www.philips.co.uk/p-m-pr/professional-displays