četrtek, 06. junij 2013
TP Vision, proizvajalec Philipsovih televizorjev, je v letošnjem letu v segmentu hotelirstva predstavil kar
tri nove serije televizorjev - Philips Signature, MediaSuite in EasySuite, ki so posebej prilagojene tako potrebam hotelirjev, kot tudi željam hotelskih gostov.
Linije novih televizorjev že na videz prav nič ne zaostajajo za Philipsovimi televizorji, ki jih najdemo v potrošniškem segmentu. Sodoben in
izjemno tanek dizajn se izvrstno zlije z elegantno notranjo opremo tudi v najbolj prestižnih hotelih,
vrhunska zmogljivost in visoko kakovostna ostra slika z živimi barvami poskrbijo za dodatno udobje gostov, napredne tehnološke rešitve pa hotelirjem zagotovijo preprosto in časovno učinkovito upravljanje z nastavitvami.
Po dizajnu najbolj izstopa serija
Philips Signature z zaslonom brez vidnih okvirjev, ki ponuja tudi vsebine v 3D tehniki ter z napredno tehnologijo Ambilight 2. Ta samodejno prilagaja barve in svetlost slike svetlobi ter barvi stene, ki obdaja televizor, kar na videz poveča zaslon in očem ponudi bolj naravno gledanje.
Hotelirjem vse tri nove serije omogočajo personalizirano podajanje informacij gostom, prilagajanje ponudbe za različne prostore ter upravljanje z nastavitvami in vzdrževanje le z enim daljinskim upravljalnikom, kar zagotavlja občutne časovne prihranke in dodatne možnosti za ustvarjanje prihodkov. Gostom pa TV-ji popestrijo bivanje, saj jim omogočajo neposreden prenos digitalnih vsebin ali nakup dodatnih TV storitev, kot so filmi, glasba in slike s spleta ali naprav, kot so tablični ali prenosni računalniki in pametni mobilni telefoni.
Serije Philips Signature, MediaSuite in EasySuite odlikuje tudi
energijska varčnost, saj se televizorji uvrščajo najmanj v energijski razred A.