TP Vision ponovno lansiral Philips Audio

sreda, 20. februar 2019

Philips verjame, da je TPV eden izmed njegovih najbolj zaupanja vrednih partnerjev. Podelitev globalne avdio licence je potrditev uspeha TPV-jeve hčerinske družbe TP Vision, ki ga je dosegla z obnovo znamkePodjetje TPV si je lansko poletje prislužilo ekskluzivne globalne pravice za oblikovanje, marketing in prodajo izdelkov Philips Audio. Podjetje je v zadnjih šestih mesecih opravilo temeljito strateško oceno tovrstnega trga in v letu 2019 začelo proces ponovnega lansiranja izdelkov Philips Avdio na evropskem trgu. Philips TV in je prepoznana kot vodilna, inovativna, predvsem pa A-znamka na trgu televizorjev.

Philips Audio bo deloval kot samostojna divizija, hkrati pa bo tudi del poslovnega sistema TP Vision na evropskem sedežu v Amsterdamu in in bo tako lahko izkoristil obsežne vire in tržne prednosti obstoječe organizacije TP Vision.

Nova organizacija si bo prizadevala deliti skupne vrednote podjetja Philips TV: vrhunsko evropsko oblikovanje, izjemna uporabnost izdelkov ter visoka dodana vrednost v vsakem cenovnem razredu.

Philips Audio ima bogato zgodovino inovacij, ki sega daleč nazaj v zgodovino prvih dni radijskega oddajanja. Potrošniki, trgovcih in mediji so ga vedno prepoznavali kot izredno uspešno blagovno znamko. Delno to pripisujemo osredotočenosti podjetja na ustvarjanje izdelkov, ki lahko reproducirajo izjemno naraven in razločen zvok.

Pri TP Vision so s Philips Audio programom prvotno načrtovali umirjen začetek prodaje v letu 2019, vendar je veliko povpraševanje vodilnih evropskih trgovcev podjetje prepričalo do ponovnega lansiranja številnih priljubljenih izdelkov Philips Audio v čim krajšem možnem času.

Podjetje namerava v prvem polletju leta 2019 z izdelki zadovoljiti vsa področja avdio-trga. To vključuje prenosne in brezžične sisteme, radio-ure, pametne povezljive naprave, domače zvočne sisteme ter kategorijo zvočnikov in slušalk, vse to pod dvema znamkama, Philips Audio ter vrhunsko linijo izdelkov Philips Fidelio.

V kratkoročnem obdobju (prvih šest mesecev) bodo za ponovno lansiranje izbrali izdelke iz najbolj priljubljenih in uspešnih prodajnih kategorij, srednjeročno in dolgoročno pa bo podjetje delalo na integriranih proizvodnih predlogih, ki so jih razvili skupaj z ekskluzivnimi tehničnimi in proizvodnimi partnerji TP Vision. Nove inovativne izdelke bo podjetje predstavilo septembra 2019 na sejmu IFA v Berlinu.

Vodja marketinga pri TP Vision, Martijn Smelt, je dejal: „Gre za velik izziv in redko priložnost, da ponovno predstavimo eno vodilnih znamk na trgu zvoka. Podoben napredek, kot smo ga dosegli na področju Philips TV, želimo doseči z dolgoročno vizijo tudi na področju Philips Avdio in s tem Philips TV kot tudi Philips Avdio postaviti nazaj na zasluženo prvo mesto med priljubljenimi evropskimi proizvajalci domače avdio in video tehnike”.

 

www.philips.si/tv

facebook.com/PhilipsTVSlovenija

 

Nazaj na seznam novic
Oddajte svoj komentar
*
*
Samo registrirani uporabniki lahko pustite komentarje.