ponedeljek, 05. julij 2010
Že lani je 31 odstotkov vse Philipsove prodaje izhajalo iz prodaje Zelenih proizvodov*, s čimer so dosegli rezultate tri leta prej kot so načrtovali, še letos pa naj bi dosegli tudi cilj 25-odstotnega izboljšanja energijske učinkovitosti.
Tako so v začetku 2010 lansirali že nadgrajeno in ambiciozno različico trajnostnega programa EcoVision5 s cilji, ki naj bi jih dosegli do leta 2015. Temeljijo na globalnih trendih, katerim Philips lahko ponudi dragocene in koristne rešitve. Vsi ti novi cilji širijo Philipsov pristop k trajnostnemu razvoju mnogo dlje in obsežneje od nekoč zastavljene skrbi samo za ekološki odtis.
»Dejstvo, da pri Philipsu tako hitro dosegamo in presegamo načrtovane cilje, potrjuje, da je trajnostni razvoj gonilni dejavnik v Philipsovi strategiji«, pravi Rudy Provoost, predsednik Philipsovega odbora za trajnostni razvoj in generalni direktor pri Philips Lighting (Osvetljava). »Trajnostni razvoj je integralni del naše DNK kot podjetja za zdravo življenje in dobro počutje. Ker na tem področju potrebujemo ambiciozne pristope, bomo pri Philipsu s podobnimi cilji nadaljevali in jih tudi izpolnjevali.«
Med drugim Philips želi do leta 2015 doseči 50 odstotni delež prodaje Zelenih izdelkov* in skrbeti za 500 milijonov ljudi, do istega leta pa želijo izboljšali tudi energijsko učinkovitost vseh svojih izdelkov za 50 odstotkov.
Osvetljava danes na svetu pomeni 19 % oziroma petino vse porabe energije. Tehnologija LED hitro postaja merilo v industriji, Philipsov vpogled v razvoj in zmožnost doseganja globalno pomembnih sprememb pri energijskem varčevanju na področju razsvetljave pa ponujajo še velike možnosti za izboljšavo in optimizacijo rabe energije.
Philips je bil med drugim tudi partner pri razvoju zakonodaje o zbiranju ter recikliranju v EU. Do leta 2015 bo tako poskušal tudi podvojiti zbiranje in recikliranje svojih dotrajanih izdelkov, obenem pa podvojiti tudi količino recikliranih materialov, uporabljenih v Philipsovih izdelkih. Omejenost materialnih virov, pomanjkljive ali neobstoječe zakonodaje o zbiranju in recikliranju v nekaterih delih sveta, skupaj z vse večjim potrošništvom namreč predstavljajo jasno ekološko grožnjo za naš planet.
Philipsova želja in strateški cilj skrbeti za 500 milijonov ljudi se med drugim odraža tudi z razvojem in izdelavo mamografskega aparata MammoDiagnost DR za mobilno enoto, ki je bil oblikovan za vzpostavljanje in vzdrževanje preventivne skrbi za ženske (pregled prsi) na oddaljenih delih Srednjega Vzhoda. Skrb za optimizacijo energijske porabe in inovacije na področju razsvetljave pa že izkazuje v Južni Afriki , kjer izvaja projekt s solarno LED osvetljavo, ki skupnostim brez električnega omrežja omogoča svetlobo tudi po sončnem zahodu. Leta 2008 pa so pri Philipsu prostovoljno organizirali in razvili tudi centre za zbiranje in recikliranje odpadkov v Indiji in Braziliji, leta 2009 pa še v Argentini.
Uspešnost Philipsovega pristopa k razvoju izdelkov EcoDesign se kaže tudi s konkretnimi in učinkovitimi rešitvami za gospodinjstva. Mednje gotovo sodi sesalec Performer Energy Care, ki je izdelan iz 60 % reciklirane plastike z bio-osnovo.
* Zeleni izdelki so tisti, ki imajo vsaj za 10 % boljše rezultate na enem ali več glavnih Zelenih področjih glede na predhodne ali konkurenčne izdelke. Glavna Zelena področja so energijska učinkovitost, embaliranje, nevarne substance, teža, recikliranje in odpadki ter zanesljivost življenjske dobe. Za določanje splošne izboljšave izdelka za okolje pa uporabljajo proces LifeCycle (življenjski krog), ki računa oceno vpliva na okolje glede na njegovo celotno življenjsko dobo.
O družbi Royal Philips ElectronicsRoyal Philips Electronics je eno izmed vodilnih svetovnih podjetij na področju elektronske opreme. Uprava multinacionalke je na Nizozemskem, podjetje pa ima več kot 116,000 zaposlenih v več kot 60 državah po svetu. Podjetje je s prometom 26 milijard EUR v letu 2008 vodilno na področju diagnostičnih in opazovalnih aparatov v medicini, na področju varčne razsvetljave in na nekaterih področjih zabavne elektronike ter malih gospodinjskih aparatih. Več novic podjetja Philips najdete na spletni strani:
www.philips.com/newscenter.
O podjetju PC H.AND d.o.o.Računalniško podjetje PC H.AND d.o.o. (www.pchand.si), je na slovenskem trgu prisotno že od leta 1989. V podjetju je trenutno 23 zaposlenih. Njegove glavne dejavnosti so distribucija računalniških komponent, prodaja računalniške opreme priznanih blagovnih znamk, sestavljanje in trženje računalnikov lastne blagovne znamke PCH ter svetovanje, izvajanje in vzdrževanje lokalnih omrežij.
Kot uvoznik in prodajalec zastopajo na slovenskem trgu svetovno priznana podjetja, kot so Philips, Plextor, AOpen, ATI (Sapphire), Gainward, DFI, Buffalo, Memorysolution, Ergotron, 3M, YeongYang in AgfaPhoto ter so že vrsto let tudi uspešen poslovni partner podjetij HP, Epson, Canon, Panasonic, Microsoft, Cisco Systems in Intel. Program računalniške opreme dopolnjujejo z zastopanjem in prodajo pisarniške opreme Martin Yale. Celostno ponudbo zaokrožujejo s hitrim, zanesljivim in kakovostnim servisom.
Sporočilo v PDF obliki (292 KB)